Vyhledat:   






 

Kontakt

POLYCONCRETE s.r.o.
Na Slanici 444
763 02 Zlín

+420 733 513 771
+420 737 259 966
+420 737 259 965

sklad@polyconcrete.cz
 
IČO: 49450115
DIČ: CZ49450115



               
 

 




 
 
 
 

Platba


Způsob uhrazení ceny za zboží



Platební metody jsou platba převodem či platba při převzetí zboží.
  • Platba převodem je platba na bankovní účet. V okamžiku objednávky je Vám doručen e-mail s údaji k platbě, můžete zaplatit objednávku ihned - nemusíte čekat na naše potvrzení objednávky.
  • Platba při převzetí znamená platbu na pobočce (u osobního odběru zboží) či dobírku (při zasílání zboží balíkovou službou). Platbu na pobočce je možné učinit v hotovosti, i bezhotovostně platební kartou kterékoliv české banky.
  •  
Zboží je možné v plné výši uhradit osobně v provozovně/skladu prodávajícího, dobírkou v místě předání zboží prostřednictvím smluvní zásilkové služby, zálohovou platbou nebo poukázáním kupní ceny na účet prodávajícího u ČSOB číslo účtu je 379060883/0300, pod příslušným  objednávkovým číslem , který platbu identifikuje.

Při bezhotovostní platbě je zákazník povinen uvést správné objednávkové číslo, případně další identifikační údaje, které mu byly pro danou transakci přiděleny dodavatelem. V opačném případě dodavatel nezaručuje termín dodání zboží.

V případě, že je záloha požadována, je vystaven doklad pro zálohovou platbu. Po dodání zboží je na daňovém dokladu hodnota zálohy odečtena. Zboží je až do zaplacení majetkem prodávajícího.

Pokud již kupující za zboží zaplatil (bankovním převodem) a skutečná cena bude nižší než zaplacená, budou peníze převedeny zpět na účet kupujícího v nejkratším možném termínu. V případě, že skutečná cena bude vyšší a kupující se nerozhodl od smlouvy odstoupit, bude kupujícímu dán k úhradě rozdíl těchto částek.


Převzetí zboží


Při převzetí zásilky kupujícím, který je spotřebitelem, je doporučeno překontrolovat stav zásilky (počet balíků, neporušenost lepící pásky, poškození krabice, apod.) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno bez zbytečného odkladu telefonicky oznámit prodávajícímu.

Pro kupujícího, který není spotřebitelem, platí povinnost překontrolovat stav zásilky dle výše uvedeného postupu. V případě převzetí zásilky od dopravce nemá tento kupující žádné nároky na pozdější reklamace poškozené zásilky vůči prodávajícímu. Převzetím zásilky je další reklamace ohledně poškození a neúplnosti zásilky řešena pouze s dopravcem.

Pokud kupující převzetí zásilky stvrdí podpisem v dokladech dopravce, na dodatečné reklamace neúplnosti, poškození dodávky či jiné vady zjistitelné provedením řádné prohlídky nebude brán zřetel. Prodávající proto doporučuje zásilku, i v případě, že obal nejeví známky mechanického poškození, rozbalit a zkontrolovat stav zboží ještě za přítomnosti řidiče přepravní služby.